راهنمای کامل خرید ساعت مچی کیو اند کیو

Saturday، ۵ Khordaad ۱۴۰۳

ساعت اخوان

مقدمه

ساعت اخوان ارائه کننده ی انواع ساعت های مچی برند کیو اند کیو(Q&Q) ژاپن با بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت، تنوع محصول کم نظیر، ارسال سریع به سراسر کشور و پرداختی امن و مطمئن، سال هاست که توانسته رضایت خاطر شما مشتریان عزیز را فراهم کند.

هنگام خرید ساعت مچی به چه نکاتی دقت کنیم؟

سبک، جنس، رنگ، کاربرد، ماندگاری و استایل شخصی، مهم ترین نکاتی هستند که هنگام خرید ساعت مچی باید به آن ها توجه کرد. قبل از خرید ساعت مچی، ابتدا باید مشخصات آن را به دقت بررسی کرده و ببینیم آیا با ویژگی های کالای مد نظر ما همخوانی دارد یا نه. اما مهم ترین و تعیین کننده ترین عامل در انتخاب ساعت مچی، نیاز ما است و اینکه با چه هدفی داریم آن را خریداری می کنیم. از این لحاظ، ساعت ها به: ساعت مچی آنالوگ (برای مشاغل رسمی و قرار ملاقات ها)، دیجیتال یا کامپیوتری، خودمانی و غیر رسمی (برای زندگی روزمره)، ساعت های دیجیتال/آنالوگ (مناسب استفاده ی روزانه و محل کار، اما نه قرارهای رسمی و مهم) و ساعت هوشمند ورزشی (مناسب دویدن، شنا، پیاده روی و ...) تقسیم می شوند. سابقه ی شرکت تولید کننده و فروشنده ی برند، قیمت و میزان بودجه ای که در اختیار دارید از دیگر مولفه های مهم انتخاب و خرید یک ساعت مچی خوب به شمار می آیند.

یکی دیگر از موارد مهمی که هنگام خرید آنلاین ساعت‌ های مچی باید به آن توجه کنید، بند ساعت است. اینکه بند ساعت شما از چه مدل و چه جنسی باشد، به عوامل بسیاری بستگی دارد. فاکتورهایی مانند: سلیقه ی شخصی، سبک و استایل شما، و اینکه آیا می‌خواهید ساعت را به طور مرتب ببندید و یا از آن تنها برای موقعیت ‌های خاص استفاده کنید. بندهای چرمی و فلزی برای لباس های رسمی مناسب هستند. در حالی که از جنس‌های سیلیکونی یا ولکرو (Velcro) می‌ توان برای استفاده‌ روزمره بهره برد.

! اگر مبتلا به حساسیت پوستی هستید، حتما ساعت ضد حساسیت خریداری کنید تا خدای ناکرده دچار مشکل نشوید.

چرا کیو اند کیو بخریم؟

چون در ساخت ساعت های مچی برند کیو اند کیو، از موتورهای اصل ژاپن استفاده شده و کیفیت، دوام و ماندگاری آن ها زبانزد خاص و عام است. باتری های کیو اند کیو، پنج تا ده سال عمر می کنند و این ساعت از گذشته های دور همواره به صورت ضد آب طراحی می شده است. پس بدون هیچ گونه نگرانی می توان از آن در هنگام شنا حتی در عمق زیاد و سایر مکان هایی که در تماس با آب هستند، استفاده کرد. ساعت های کیو اند کیو از جنس های مختلفی مثل: آلیاژ، چرم اصل، چرم PU، فولاد ضدزنگ، تیتانیوم و ... ساخته شده اند، بنا بر این از دوام و استحکام کافی برخوارد هستند و لازم نیست نگران زنگ زدگی، پوسیدگی و خرابی زود هنگام آن ها باشید.

شرکت CBM ژاپن ساعت‌ برند Q&Q را اولین بار در اکتبر 1976 وارد بازارهای جهانی کرد. کیو اند کیو به عنوان زیر مجموعه ی برند مشهور و معتبر سیتیزن (Citizen)، گلچین متنوعی از ساعت‌ ها را تولید می کند و تمام سعی خود را به کار بسته تا طیف وسیعی از افراد در نقاط گوناگون دنیا را، با سلایق و نیازهای مختلف، راضی کند. "Q&Q" مخفف دو کلمه "Quality and Quantity " به معنای «کیفیت و کمیت» است. منظور از این نام این است که این شرکت با تولید ساعت‌ های باکیفیت و قابل ‌اعتماد، این صفات را با یکدیگر ترکیب کرده است. از 48 سال پیش تا کنون بیش از 500 میلیون ساعت کیو اند کیو توسط مردم بیش از 150 کشور جهان خریداری شده است. این ساعت‌ها مورد توجه، علاقه و پسند بسیاری از افراد در سراسر جهان قرار گرفته است.

دلایل دیگر استقبال از ساعت های کیو اند کیو در ایران، زیبایی در عین سادگی، تنوع رنگ و طراحی در بیش از هزار مدل و قیمت مناسب و به صرفه ی آن (اغلب زیر یک میلیون تومان) است که سبب می شود اکثر اقشار و طبقات اجتماعی به ویژه جوانان و دانشجویان با قدرت خرید پایین، توانایی تهیه ی آن را داشته باشند.

پر طرفدارترین مدل های کیو اند کیو

ساعت کیو اند کیو شرکتی سیلیکونی، ساعت رولکس دیتجاست (Rolex Datejust) کوچک، سیتیزن اسپشال (Citizen Special) اصلی زنانه، حصیری زنانه، دنیل ولینگتون (Daniel Wellington)، هابلوت (Hublot) سیلیکونی و امگا اسپید مستر (OMEGA Speedmaster)، از پر فروش ترین محصولات برند کیو اند کیو هستند که همگی در فروشگاه ساعت اخوان موجود می باشند.

چرا مدل بند سیلیکونی کیو اند کیو را انتخاب کنیم؟

طراحی های جدید مدل سیلیکونی برند کیو اند کیو، به نقش و نگارهای ایرانی شباهت بسیاری پیدا کرده و خوشبختانه، بیشتر از قبل، مناسب ذائقه و پسند مشتریان کشورمان شده اند. ضد آب و استخری بودن آن ها، موتور اصل و اورجینال میوتا (Miyota)ی ژاپن با ده سال عمر مفید باتری، یک سال ضمانت بی قید و شرط، فوق العاده سبک بودن، مقاومت قابل توجه در برابر ضربه بین پنج تا ده برابر فشار و صفحه ی خوانای 40 میلی متری، از دلایل پر فروش بودن این محصول است. مدل های چریکی، حصیری، آوین، هیوا، سولین، تی تی، دلوین، میا، رنگین کمان، قلبناک، خال خالی و پاموک از محبوب ترین مدل های بند سیلیکونی کیو اند کیو به حساب می آیند.

چرا فروشگاه ساعت اخوان؟

شرکت اخوان، نماینده ی رسمی فروش محصولات اورجینال کیو اند کیو در ایران، کلیه ی ساعت های مچی زنانه، مردانه، بچه گانه، اسپرت و رسمی این برند را به صورت شرکتی معتبر و با ضمانت یکساله ارائه کرده و به جهت جلب رضایت و رفاه حال شما مشتریان گرامی، تمامی محصولات را تا سه روز مرجوع و تا هفت روز بدون قید و شرط تعویض می نماید. مزیت دیگر خرید از سایت فروشگاه اخوان این است که برای خرید لازم نیست از قبل در وبسایت ثبت نام کرده باشید و می توانید هم زمان با انتخاب محصول و اضافه کردن آن به سبد خرید، اطلاعات فردی و ارسالتان را کامل کنید و با خیال راحت پرداخت تان را انجام دهید. تمامی کاربران می توانند از طریق درگاه امن بانکی و با کلیه ی کارت های عضو شتاب، هزینه سفارش را به راحتی پرداخت نمایند.

« این شما هستید که به ما اعتبار می دهید. پس شما سرمایه ی ما هستید.»

سخن آخر

امروزه به دلیل وجود افراد متقلب و سودجو و کمبود نظارت های لازم، محصولات تقلبی فراوانی در بازار عرضه می شود. گر چه با دقت به نشانه هایی چون: پوسته پوسته یا لایه لایه و ناهموار بودن جنس استفاده شده در بند، نوشته های کج و به هم ریخته، فاصله ی نابرابر بین حروف و اعداد، غلط های فاحش املایی و لوگوی نادرست، چفت نبودن بند ساعت مچی با صفحه آن، بند های بی کیفیتی که به راحتی باز و بسته نمی شوند، عدم درج لوگو یا برند بر روی سگگ، دسته ی کوک، صفحه و یا درب پشت ساعت و صدای تیک تاک بیش از حد، ساعت های مچی تقلبی را از نمونه های اصیل و اورجینال شناسایی کرد اما، مراجعه به فروشگاه های معتبری مانند ساعت اخوان، این فرآیند را آسان و کوتاه کرده و دغدغه ی شما را برای خرید محصول با کیفیت، اصل و معتبر و با قیمت های حقیقی به طور کامل برطرف می نماید.